Všeobecné obchodné podmienky
1. Úvodné ustanovenia
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi spoločnosťou: Zhongyou – communicationa and technologies s.r.o., Sládkovičova 9, 900 01 Modra, IČO: 46294660, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, odd. Sro, Vložka číslo: 75314/B (ďalej len “obchodník”) a kupujúcim. Predmetom zmluvy je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka, ktorý v tomto zmluvnom vzťahu vystupuje na strane predávajúceho. Všeobecné obchodné podmienky v znení platnom v deň uzatvorenia kúpnej zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Ustanovenia zmluvy uzatvorené v písomnej podobe majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP, pričom v prípade rozporu sa v predmetnej časti VOP neuplatnia.
Kontaktné údaje obchodníka:
Zhongyou – communicationa and technologies s.r.o., Sládkovičova 9, 900 01 Modra, IČO: 46294660, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, odd. Sro, Vložka číslo: 75314/B DIČ: 2021874624, IČ DPH: SK2021874624
Prevádzka: Sasinkova 6, Bratislava, 811 08
Telefón: +421 904175269
Email: te*******@***il.com
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Ústredný inšpektorát
Slovenskej obchodnej inšpekcie
Bajkalská 21/A
P. O. BOX 29
827 99 Bratislava
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor
tel. č.: 02/58 27 21 32 ,
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
1.2 Ceny tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu sú uvedené s DPH. Cena nezahŕňa prepravu tovaru alebo iné voliteľné služby. Všetky obchodné a iné akcie platia do vypredania zásob, ak pri danom tovare nie je uvedené inak. Obchodník je oprávnený upraviť predajnú cenu tovaru, ktorá je uvedená na internetovej stránke internetového obchodu.
2. Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy
2.1. Kúpna zmluva sa uzatvára na základe návrhu, ktorý zasiela kupujúci obchodníkovi vo forme vyplneného a odoslaného formulára prostredníctvom internetovej stránky obchodníka. Predmetom zmluvy je odplatný prevod vlastníckeho práva k tovaru označeného kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok, uvedených v tejto objednávke (ďalej len “objednávka”).
2.2. Po odoslaní objednávky bude zaslaná na e-mailovú adresu kupujúceho automaticky generovaná správa o prijatí objednávky do elektronického systému obchodníka (ďalej len “potvrdenie doručenia objednávky”). Následne bude zaslaná na e-mailovú adresu kupujúceho informácia, ktorá obsahuje oznámenie o tom, či objednávka kupujúceho bola akceptovaná (ďalej len “akceptácia objednávky”). V akceptácii objednávky obchodník uvedie tiež údaje o podmienkach, spôsobe a predpokladanej dobe dodania.
2.5. Uzatvorenie kúpnej zmluvy nastáva doručením akceptácie objednávky elektronickou alebo písomnou formou.
3. Práva a povinnosti obchodníka
3.1. Obchodník je povinný:
- v prípade akceptácie objednávky dodať kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, lehote, kvalite; zabaliť ho a zabezpečiť prepravu dohodnutým spôsobom,
- zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR,
- zaslať v elektronickej alebo písomnej forme daňový doklad o zaplatení zálohy alebo kúpnej ceny najneskôr spolu s tovarom, prípadne ďalšie doklady, ktoré sú predpísané platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky ako napríklad návod v slovenskom jazyku, dodací list, záručný list a pod.
3.2. Obchodník má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny kupujúcim za dodaný tovar.
3.3. Ak obchodník v prípade nedostupnosti tovaru alebo vypredania zásob, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote dohodnutej v kúpnej zmluve, určenej týmito VOP alebo za dohodnutú kúpnu cenu, je povinnosťou obchodníka ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie, poprípade možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy pre kupujúceho (storno objednávky), ktoré možno zaslať tiež emailom. V prípade uhradenia kúpnej ceny, je povinnosťou obchodníka po odstúpení od zmluvy vrátiť už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa jeho doručenia.
4. Práva a povinnosti kupujúceho
4.1 Kupujúci má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami.
4.2 Kupujúci je povinný:
- zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu obchodníkovi v lehote splatnosti, vrátane nákladov za doručenie objednaného tovaru,
- prevziať tovar, ktorý bol odoslaný na prepravu, a potvrdiť prevzatie tovaru svojim podpisom, alebo podpisom ním poverenej osoby.
5. Dodacie a platobné podmienky
5.1. Pri každom tovare je na internetovej stránke elektronického obchodu uvedená dostupnosť skladom. Pri tovaroch ktoré nie sú dostupné skladom je potrebné sa informovať o jeho možnej dostupnosti emailom.
5.2. Tovar je obvykle dodávaný v lehote 3 kalendárnych dní. Ak sa zmluvné strany nedohodli inak, obchodník je povinný dodať vec kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa akceptácie objednávky. Pokiaľ si túto povinnosť obchodník nesplnil, môže ho kupujúci vyzvať, aby dodal vec v ním určenej primeranej dodatočnej lehote. Ak nedôjde k dodaniu veci ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy.
5.4. Rozmery, váha a iné údaje o tovare, ktoré sa nachádzajú v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach obchodníka umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka sú uvádzané výrobcom, pričom je prípustná odchýlka +- 1% z ich hodnoty.
5.5. Povinnosťou kupujúceho je prevziať tovar na dohodnutom mieste, podľa kúpnej zmluvy alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru (ďalej len „miesto dodania“). Okamihom doručenia tovaru kupujúcemu sa tovar považuje za dodaný.
5.6 V prípade potreby opakovať dodanie, kupujúci bezdôvodne odmietne tovar prevziať alebo ak si kupujúci neprevezme tovar do 7 dní po márnom uplynutí doby dodania, vzniká obchodníkovi nárok na uplatnenie náhrady vo výške skutočných nákladov na doručenie tovaru.
5.8. Povinnosťou kupujúceho je kontrola prijatej zásielky, obal tovaru a aj tovar, ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu obchodníka, napríklad kuriéra. Kupujúci môže kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne v zmysle čl. 8 týchto VOP uplatniť reklamáciu vád tovaru u obchodníka alebo ním určenej osoby.
5.9. V prípade nedodania tovaru obchodníkom, je kupujúci odstúpiť od kúpnej zmluvy a obchodník je povinný kupujúcemu vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť na bankový účet kupujúceho v lehote 14 dní od okamihu doručenia odstúpenia.
6. Kúpna cena
6.1 Kúpna cena za tovar, ktorá bola dohodnutá v kúpnej zmluve medzi kupujúcim a obchodníkom je uvedená v akceptácii objednávky (ďalej len “kúpna cena”).
6.2 Kupujúci je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru dobierkou v mieste dodania tovaru, rôznymi platobnými službami (kreditné karty, Paypal atď, ak dostupné) alebo bezhotovostným prevodom ešte pred prevzatím tovaru na účet obchodníka uvedený v akceptácii objednávky. V prípade bezhotovostného prevodu sa platba považuje za uhradenú okamihom pripísania na účet obchodníka.
6.3 Obchodník je oprávnený odoprieť dodanie tovaru kupujúcemu, ak kupujúci nezaplatí obchodníkovi celú kúpnu cenu do momentu dodania tovaru a zmluvné strany sa nedohodli na zaplatení kúpnej ceny za tovar v splátkach.
6.6. Montáž, vynesenie tovaru a náklady s tým súvisiace nie sú zahrnuté v kúpnej cene a obchodník tieto služby nie je povinný kupujúcemu poskytnúť.
7. Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare
7.1. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda kupujúci až úplným zaplatením kúpnej ceny za tovar. Ak kupujúci zaplatil za tovar vopred, vlastnícke právo k tovaru nadobudne jeho prevzatím.
7.2. Po prevzatí tovaru alebo v čase, keď obchodník umožní kupujúcemu nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme, prechádza na kupujúceho nebezpečenstvo škody na tovare.
8. Zodpovednosť za vady a reklamácia
8.1. Kupujúci má právo požadovať bezplatné odstránenie vady, včas a riadne, pokiaľ ide o vadu tovaru, ktorú možno odstrániť.
8.2 Ak ide o neodstrániteľnú vadu, kupujúci je oprávnený požadovať zľavu z ceny alebo výmenu tovaru. Kupujúci má nárok na vrátenie peňazí len v prípade, ak výmena nie je možná vzhľadom na obmedzenú dostupnosť toho istého druhu tovaru.
8.3 V prípade opakovanej vady tovaru má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy.
8.7. Reklamáciu možno uplatniť len v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru (záručná doba). Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť u obchodníka bez zbytočného odkladu, ako sa dozvie o vadách tovaru. Predávajúcu je povinný vybaviť (posúdiť) reklamáciu do 30 dní od doručenia vadného tovaru zo strany kupujúceho.
8.8 Obchodník odporúča tovar pri jeho zasielaní na reklamáciu poistiť. Zásielky na dobierku obchodník nepreberá. Kupujúci je povinný pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru. Kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z § 622 a 633 Občianskeho zákonníka si uplatňuje.
8.9 Ak je predmetom reklamácie tovar, ktorý sa nedá objektívne doručiť obchodníkovi alebo ktorý je pevne zabudovaný, kupujúci je povinný poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť na vykonanie obhliadky reklamovaného tovaru obchodníkom alebo treťou osobou určenou obchodníkom. Reklamačné konanie sa v takomto prípade začína dňom, kedy bola vykonaná obhliadka tovaru podľa prvej vety.
8.10 Obchodník alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru ešte raz ho poučí o jeho právach.
8.11 Kupujúci nemá právo uplatniť si právo zodpovednosti za vady, o ktorých bol obchodníkom v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
8.12 Obchodník nezodpovedá za zjavné vady, ktoré kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú neoznámil zástupcovi obchodníkovi alebo prepravcovi. Taktiež obchodník nezodpovedá za vady, ktoré vznikli v dôsledku nesprávneho zaobchádzania s tovarom, vystaveniu vonkajším nepriaznivým vplyvom, neodborného ošetrovania tovaru alebo obvyklého opotrebenia.
9 Osobné údaje a ich ochrana
9.1 Obchodník týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZOOÚ“) ako aj v zmysle ustanovení Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba.
9.2 Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka „Vytvoriť konto“ pred odoslaním (formulára) objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle § 13 ods. 1 písm. a) ZOOÚ, aby obchodník spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti obchodníka týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch.
9.3 Obchodník sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR, a vykoná všetky potrebné opatrenia na ich ochranu a zabezpečenie.
9.4 Obchodník vyhlasuje, že osobné údaje bude získavať výlučne na účel uvedený v týchto VOP.
9.5 Kupujúci môže súhlas udelený podľa odseku 9.2 týchto VOP kedykoľvek odvolať. Odvolanie súhlasu možno zaslať obchodníkovi tiež emailom. Obchodník je povinný bezodkladne po doručení odvolania súhlasu vymazať a zlikvidovať osobnú údaje kupujúceho.
9.6 Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka vo formulári potvrdil, že obchodník mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil:
- svoje identifikačné údaje,
- identifikačné údaje tretej strany, ktorou doručí kupujúcemu objednaný tovar,
- účel spracúvania osobných údajov ktorým je uzavretie kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a kupujúcim,
- že bude spracúvať osobné údaje kupujúceho v rozsahu meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu, ak je kupujúci fyzickou osobou a v rozsahu obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu a mailovú adresu ak je kupujúci právnickou osobou,
- že požadované osobné údaje je kupujúci povinný poskytnúť,
9.7 Obchodník vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje zákonným spôsobom a že súhlas dotknutej osoby si nebude vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti obchodníka.
- Kupujúci má ako dotknutá osoba právo:
- získať prístup k týmto osobných údajov a informácie o
- účele spracúvania osobných údajov,
- kategórii spracúvaných osobných údajov,
- identifikácii príjemcu alebo o kategórii príjemcu, ktorému boli alebo majú byť osobné údaje poskytnuté, najmä o príjemcovi v tretej krajine alebo o medzinárodnej organizácii, ak je to možné,
- dobe uchovávania osobných údajov; ak to nie je možné, informáciu o kritériách jej určenia,
- práve požadovať od prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby, ich vymazanie alebo obmedzenie ich spracúvania, alebo o práve namietať spracúvanie osobných údajov,
- práve podať návrh na začatie konania podľa § 100 ZOOÚ,
- zdroji osobných údajov, ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby
9.9 Kupujúci má právo u obchodníka namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 27 ods. 1 ZOOÚ vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka kupujúceho je oprávnená, obchodník je povinný príslušné osobné údaje bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.
9.10 Obchodník je povinný vybaviť žiadosť kupujúceho podľa ustanovenia týchto VOP, resp. vyhovieť požiadavkám kupujúceho podľa ustanovení ZOOÚ a informovať ho najneskoršie do 30 dní od prijatia žiadosti alebo požiadavky.
9.11 Obchodník oznamuje týmto kupujúcemu, že pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho sa predpokladá, že tieto budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhu príjemcov ako je používaný dopravca Slovenská pošta, a. s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica.
10. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
10.1 Pokiaľ obchodník nie je schopný tovar dodať, ponúkne kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). Ustanovenie 5.9 týchto VOP sa uplatní primerane.
10.2 Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez udania dôvodu v súlade s § 19 ods. 1 a § 20 ods. 1, písm. a) zákona č, 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, (resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči), ak si obchodník včas a riadne splnil informačné povinnosti voči kupujúcemu podľa tohto zákona.
10.3 Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
10.4 Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
10.5 Pri odstúpení od zmluvy sa vyžaduje písomná forma, spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy omylom alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči, alebo pomocou formulára, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto VOP. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty na poštovú prepravu.
10.6 V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, sa zrušuje od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou.
10.7 V lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy, je kupujúci povinný bez zbytočného odkladu zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa alebo ho odovzdať obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak obchodník navrhol, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety tohto bodu týchto VOP sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
10.8 Kupujúci je povinný doručiť obchodníkovi tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale.
10.9 Zásielky na dobierku nebudú obchodníkom preberané. Odporúča sa tovar počas zasielania poistiť. Obchodník je povinný najneskôr do 14 dní vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy. Obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby, ak mu tovar nebol doručený alebo kupujúci nepreukázal odoslanie tovaru obchodníkovi. Náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša kupujúci.
10.10 Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si obchodník nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy.
10.11 V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť obchodníkovi:
- hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v zmysle § 457 Občianskeho zákonníka v skutočnej výške
- náklady, ktoré vznikli obchodníkovi v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru.
10.12 V súlade s § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
- predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od obchodníka kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu obchodníkom nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.
10.13 Ustanovenia čl. 10 týchto VOP výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa podľa § 2 písm. a) Zákona o ochrane spotrebiteľa.
11. Záverečné ustanovenia
11.1. V prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy v písomnej forme sa akékoľvek jej zmeny a doplnky musia vyhotoviť v písomnej forme.
11.2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi s výnimkou práva odstúpiť od zmluvy bude uskutočňovaná elektronicky prostredníctvom internetovej stránky obchodníka alebo prostredníctvom emailových správ.
11.3. Na vzťahy neupravené týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov a zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
11.4. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.
11.5. Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito VOP oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
12. Alternatívne riešenie sporov
12.1. Nakupujúci má právo požiadať obchodníka o nápravu, v prípade ak má pocit, že obchodník porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu tak, aby bol aj on spokojný. Ak obchodník do 30 dní na žiadosť neodpovie alebo na ňu odpovie odmietavo, spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. Podľa § 3 zákona 391/2015 Z.z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona 391/2015 Z.z. Žiadosť môže podať tiež online prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO.
12.2 Alternatívne riešenie sporov je vyhradené výlučne pre spotrebiteľov fyzické osoby, nie podnikateľov. Riešenie sporu sa prebieha medzi spotrebiteľom a obchodníkom, ktorí uzavreli zmluvu na diaľku a, ktorých spor má hodnotu vyššiu ako 20 EUR. Maximálny poplatok, ktorý môže ARS požadovať je 5 EUR od kupujúceho, na úhradu nákladov.
——————————————————————-formulár začiatok——————————–
Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka
(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)
Komu: Zhongyou – communicationa and technologies s.r.o., Sládkovičova 9, 900 01 Modra, IČO: 46294660, DIČ: 2023323566, IČ DPH: SK2023323566 , email: te*******@***il.com
Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: …………..
Dátum objednania/dátum prijatia* …………..
Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) …………..
Dátum …………..
——————————————————————-formulár koniec——————————–
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Zhongyou – communicationa and technologies s.r.o., Sládkovičova 9, 900 01 Modra, IČO: 46294660, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, odd. Sro, Vložka číslo: 75314/B DIČ: 2023323566, IČ DPH: SK2023323566 , email: te*******@***il.com
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám zaslali alebo ste si ho mohli stiahnuť z našej internetovej stránky https://www.teabar.sk/terms-conditions/, jeho použitie však nie je povinné.
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Zašlite nám tovar späť najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.